Emlékezet
A játékok megnyitásához kattints az aláhúzott játékok nevére!
Játékleírás: Melyik pohár alatt van a pénzérme? Az azonos alakú poharak helyet cserélve forognak, a játékosnak meg kell jegyeznie, és követnie a pénzérmés pohár útját.
Játékleírás: Nézz be az ablakok mögé! Mit rejtenek?
Játékleírás: Mondd vissza a számokat vagy írd le egy papírra utána pedig ellenőrizd magad!
Játékleírás: A négy kókuszdió alatt az egyikben egy golyót találsz. Kövesd a szemeddel és jegyezd meg, hogy melyik alatt van a golyó miközben a diók keverednek. 100 egységnyi pénzzel gazdálkodhatsz, a játék elején ebből a pénzből kell felajánlani valamennyit. Nyerj minél többet.
Játékleírás: Tedd a golyókat az eredeti dobozukba! Kattints a kiválasztott golyóra és húzd bele az eredeti dobozába! Hány pont volt a rekordod?
Játékleírás: Nézd meg a képeket! Jegyezd meg az erdei növények sorrendjét! Ha alaposan megfigyelted őket, kattints a MEHET gombra és válaszd ki azt a számot, amely alatt elrejtőzött az adott növény!
Játékleírás: Minden feladatnál lesz 5 másodperced átvizsgálni, hogy melyik figura különbözik egy kicsit a többitől és kattints rá!
Játékleírás: Ez a játék az online verziója a Simon elektronikus játék kör alakú változatának. Négy nagy színes gomb van rajta: piros, zöld, kék és sárga. Mindegyik gomb egy elektronikus hanghoz kapcsolódik, amely segít a játékosnak megjegyezni a világító billentyűk sorozatát.
Játékleírás: Emlékezz a kivetített képre, majd döntsd el az ezt követő kép ugyanolyan vagy más.
Játékleírás: Nagypapa kiskertjében sajnos csak kevés paradicsompalánta élte túl a vihart. Segíts neki bevetni a megüresedett ágyásokat, de úgy, hogy a megmaradt palántákra ne lépj.
Játékleírás: Vizsgáld meg a képet! 5 kérdést fogsz kapni a képről.
Játékleírás: A videó segítségével végig kell hallgatni a mesét, majd az alatta lévő kvízben lehet visszaellenőrizni, hogy mennyire emlékeztek a meséből a gyerekek.
Játékleírás: Jegyezd meg az elemeket! Amikor a szalag megáll, kattints azokra az elemekre, amelyekre emlékszel.
Játékleírás: Jegyezd meg a képeket, mert a Mehet gomb megnyomásával újabbakkal keverednek össze! Kattints azokra, kattints azokra, amelyeket első alkalommal is láttál!
Játékleírás: Igazi memória fejlesztő játék. A gép különböző színű lapokat mutat. Feladat a helyes sorrend beállítása. Vigyázat, egyre többet kell megjegyeznünk. Kétféle módban játszhatunk, a klasszikus módban addig tart a játék míg nem hibázunk. Az időkorlátos módban 90 másodperc áll rendelkezésünkre.
Játékleírás: Ebben a feladatban különböző képek fognak felvillanni. Figyelj, mert minden képet csak rövid ideig fogsz látni! Tedd sorrendbe őket!
Játékleírás: Figyeld meg a paradicsomok helyét majd húzd meg egérrel a palánták között úgy az útvonalat, hogy ne vezessen paradicsomokon át az út! Minden útvonal megtervezésére 15 másodperced van. Ha nem sikerül adott idő alatt végezned, elveszítesz 1 életet. A játék alatt összesen 5 életed van.
Játékleírás: A tegnap éjjeli áramszünet miatt a menzán lévő mikrohullámú sütők órái meghibásodtak, így kézzel kell őket leállítani. Segíts a konyhás néniknek kiadni a kért palacsintákat: választ a kért tölteléket és melegítsd a palacsintákat fogyasztható hőmérsékletűre!
Játékleírás: Kártyákat fogsz látni próbáld megjegyezni a kártyán szereplő tárgyakat, élőlényeket. A képek vetítése után döntsd el, hogy láttad-e azt a kártyát vagy sem.
Játékleírás: A főtéren szinte minden délután ül egy férfi, aki a fellógatott csengőin játszik egy dallamot. Egyik nap megkér, hogy állj be, és játssz vele: jegyezd meg a megütött csengők sorrendjét, és játszd el a dallamot.
Játékleírás: Emlékezz a kártyákra. Miután felfordítottad a kártyákat, keresd meg a megfelelő kártyákat. Emlékezz a kártyákra, még akkor is, ha a két megfordított kártya különbözik. Így a következő lépésnél könnyebben párosíthatod a kártyákat.
Játékleírás: Hol bújtam el? Nézd végig a kártyákat ki hol bújt el, majd keresd meg a megfelelő személyt!
Játékleírás: A játék az Okos Doboz oldalán található, amiben meg kell etetni a macskákat. Ahhoz viszont tudni kell, hogy hány macskáról is van szó. A cicákat egy pár másodpercig láthatjuk, majd az emlékezetünk segítségével meg kell becsülni mennyit is láttunk. Minél pontosabb a becslés, annál több pont jár érte.
Játékleírás: Jegyezd meg az elemeket! Amikor a szalag megáll, kattints azokra az elemekre, amelyekre emlékszel.
Játékleírás: Az oroszlán királyból láthatunk képeket, avagy minden mancs lábujjban felbukkan egy kép. A lényeg hogy megjegyezd milyen sorrendben bukkannak fel a képek és mikor nem látod már a képeket akkor nyomj arra a lábujjra ahol láttál képet, fontos hogy jó legyen a sorrend.
Játékleírás: Figyelmed meg alaposan a képet! Figyelj az apró részletekre is! Válaszolj a képhez kapcsolódó kérdésekre! Hányat találtál el?
Játékleírás: Vidd az egeret a számítógéppel kapcsolatos kártyák fölé, és próbáld megjegyezni mindegyik elem helyét! Ha készen állsz, kattints a Kész gombra! Folyamatosan fognak nehezedni a pályák. Próbáld meg mindet teljesíteni.
Játékleírás: Nagyon izgalmas, ha valaki kopog az ajtón. Amíg az ajtóhoz érsz, elképzelheted, hogy ki lehet a másik oldalán. Játsszunk most mi is ilyen memória játékot!
Játékleírás: Játék egy Rubik-kockával, más néven Varázskockával . A kis négyzetek mindegyik oldalon véletlenszerűen világítanak egymás után. Próbálj visszaemlékezni rá hol is villantak fel a kis négyzetek.
Játékleírás: Emlékezz a kivetített sziluettekre, majd válaszd ki azt a sziluettet a képhalmazból, amelyiket láttad.
Játékleírás: A kalauznak minden megállóban tudnia kell, hogy melyik gyerek szállt fel éppen, hogy ellenőrizhesse a jegyét. Nagyon nehéz dolga van, mert a gyerekek minden megállóban más mellé ülnek. Segíts neki felismeri az új arcokat.