Figyelem
A játékok megnyitásához kattints az aláhúzott játékok nevére!
Játékleírás (A játék további részletes leírását a Játékleírás linkre kattintva megtekintheted!)
Játékleírás: A képernyőn megjelenik egy pont, valamint négy vonal. Két kék, ami nagyon hasonló árnyalatú, egy fekete, és egy fehér. A pontot mindig azon a vonalon kell átirányítani, amilyen színre éppen változott. A feladatot nehezíti a két, majdnem hasonló árnyalatú kék szín, és a növekvő tempó.
Játékleírás: A játékban meg kell keresni az egyforma képeket. Ha megvannak a mozgás folyamatokat is le kell utánozni!
Játékleírás: Nézd meg, hogy hányat látsz a képen a kiemelt dologból és kattints a megfelelő számra!
Játékleírás: Különböző síkidomokat kell úgy egymáshoz illeszteni, hogy kitöltsék a teret.
Játékleírás: Olvasd el a középen megjelenő szót! Kattints alatta arra a feliratra, amilyen színű a nagy téglalapban látható szó! Ne hagyd becsapni magad!
Játékleírás: Olvasd el a találós kérdést, jelöld meg a helyes megfejtést majd kattints a kész gombra!
Játékleírás: Te vagy az állatkert igazgatója! Még néhány kifutó üresen áll. Szerezd be a hiányzó állatokat, hogy jöhessenek a látogatók.
Játékleírás: Helyezd el a színes golyókat a példának megfelelően!
Játékleírás: Válaszd ki a felsoroltak közül a megfelelő tükörképet!
Játékleírás: Két korong villan fel a kijelzőn, egy kék és egy piros. Mindig adott sorrendben jelennek meg, a játékosnak meg kell jegyeznie a sorrendet, és visszaütni a megfelelőt a készüléken.
Játékleírás: Egy kép pár másodperces megfigyelése után 5 kérdés fog megjelenni. Mennyit sikerül pontosan megválaszolni?
Játékleírás: Mi lehet az a...? Vezesd oda a helyes válaszhoz a kis figurákat!
Játékleírás: A jobb oldali képeken jelöld be, mik a különbségek.
Játékelírás: A hihetetlen család tagjai eltévedtek a dzsungelben. Keresd meg őket a nagyító segítségével!
Játékleírás: Ismered a DOBBLE nevű társasjátékot? Ennél a feladatnál a figyelmedre és a gyorsaságodra lesz szükség. Két kártyalapot fogsz látni különböző figurákkal, de a két kártyán csak egy figura egyezik majd meg. Találd meg minél hamarabb! Játszhatod emberes, növényes, tárgyas, állatos kártyákkal. Próbáld ki mindet!
Játékleírás: Lomtalanításkor megtaláltad a régi videójátékodat. Mielőtt végleg megválnál tőle, játszol rajta még egyet. A játékban számokat kell párosítani úgy, hogy a párosítás útvonala nem tartalmazhat kettőnél több elfordulást.
Játékleírás: Találd meg a különbséget a képek között, vigyázz mert az idő ketyeg.
Játékleírás: Kövesd a dobozokat, majd válaszd ki őket megjelenési sorrendben.
Játékleírás: A karámba ugrálnak a bárányok, de nem mindegyik marad a karámban. Némelyik kiugrik belőle. A játékosnak meg kell jegyeznie hány bárány maradt a karámban.
Játékleírás: Több feladaton keresztül lehet csak kiszabadulni a tanteremből.
Játékleírás: Mi következik a sorban? Figyeld jól meg az ábrákat, gondolkodj és válaszd ki!
Játékleírás: Melyik pontosan ugyanolyan? Kattints a megfelelő elemre!
Játékleírás: Rakd ki a puzzlet!
Játékleírás: Felvillan egy minta a táblán. Jegyezd meg, mely négyzetek más színűek, és add vissza a megadott mintát.
Játékleírás: A minyonokat elfogták és bezárták. Kövesd a felbukkanó utasításokat és segíts nekik kiszabadulni!
Játékleírás: Keresd meg a képek közötti különbségeket! Számold meg hányat találtál és írd be a számát a keretbe!
Játékleírás: A matektanár igyekszik izgalmasabbá tenni az órát, ezért a síkidomok gyakorlásához egy interaktív alkalmazással készült. A folyamatosan mozgó síkidomok közül találd meg azt, amelyiket éppen kérdezik.
Játékleírás: Nyomd meg a középen lévő gombot, mely a karakter magasságának a változtatását eredményezi. Figyelj arra mit mondd felül a hangosbemondó, s az alapján hajtsd végre a feladatot.
Játékleírás: Keresd meg a fenti ábráknak megfelelő alakzatot!