Gondolkodás

A játékok megnyitásához kattints az aláhúzott játékok nevére!  

TANGRAM

Játékleírás: Kínai játék. Az alap síkidomok mind egyetlen egy nagy négyzetből vannak kivágva (otthon is elkészíthető játék). A síkidomok felhasználásával kell kirakni a képet, melynek csak az árnyékát látjuk.


SLIDE

Játékleírás: A csöveket úgy kell egymáshoz illeszteni, hogy kapcsolódjanak egymáshoz (jó térlátást, térérzékelést igényel).


KAKUKKTOJÁS

Játékleírás: Kattints a dobozokra egymás után, hogy kinyíljanak, majd fedezd fel a bennük lévő elemeket.


KÖSD ÖSSZE A PONTOKAT!

Játékleírás: Egyetlen egy vonallal kösd össze a pontokat


GOMBOK ÉS OLLÓK

Játékleírás: Vágd le a gombokat a farmerdarabról, úgy, hogy egy se maradjon rajta. Ezt úgy teheted meg, hogy egyszerre minimum 2 gombot tudsz levágni, melyek egy vonalban helyezkednek el.


LEGYEN VILÁGOSSÁG!

Játékleírás: Forgasd a vezetékek útját úgy, hogy áramhoz jusson a villanykörte.


A LABIRINTUS SZELLEMEI

Játékleírás: Menj végig a labirintuson úgy, hogy juss el minden szellemhez! Minden szellem egy rejtvény elé állít majd! Küzdd le az akadályokat! Látogasd meg az összes szellemet!


TITKOS ÜGYNÖK AKCIÓ

Játékleírás: Ebben a feladatban titkos ügynök leszel. Három küldetést kell teljesítened, hogy titkos ügynökké válhass a feladat végére. Kövesd a feladatban megjelenő utasításokat!


A PIZZAFUTÁR

Játékleírás: Szállítsd a pizzákat, a velük megegyező színű házba. Tervezd meg jól az útvonalat, mert ha kifogy a tank, véget ér a játék! Minél több üzemanyagot spórolsz meg, annál több marad a következő szintre!


KÜLÖNLEGES ALAKZATOK

Játékleírás: Válaszd ki a felsorolt ábrák közül mit kapunk ha összeadjuk a két elemet!


RENDETLEN SZOBA

Játékleírás: Keresd meg a dobozban található dolgokat a szobában!


REVERSI

Játékleírás: A játék elején négy darab korong van a táblán, két fehér és két fekete. A játékosnak meg kell próbálnia elkapni az ellenfél korongjait, és megfordítani a saját színeire. Ezt úgy lehet elérni, hogy vízszintes, függőleges vagy átlós korong sort készít, ahol a korongok körbeveszik a másik játékos korongjait. A körülvett ellenfél figuráit ezután elfogják, és a saját színére fordítják, növelve ezzel a táblán lévő korongok számát.


TRONIX

Játékleírás: A pontokat úgy kell elhelyezni, hogy a vonalak ne metsszék egymást.


SZÓKINCS PÁROSÍTÓ

Játékleírás: Húzd oda a szinonimát, amelyik szóhoz szerinted tartozik.


SZABADÍTSD KI A KULCSOT!

Játékleírás: Tologasd a köveket úgy, hogy kiszabadítsd a kulcsot!


PONTÖSSZEKÖTŐ

Játékleírás: Kösd össze a pontokat, úgy, hogy a vonalak ne metszék egymást.


A ZSENI

Játékleírás: A környékre új srác költözött - állítólag zseni. Minden helyi gyereket kihív egy fejszámolós matekversenyre, és sorra nyeri el kedvenc játékaikat. Ha legyőzöd, tiéd lehet minden eddig megnyert játéka. Lássuk, hogyan teljesítesz a gyakorló feladatokon!


NEHEZÍTETT SZÁMHÁBORÚ

Játékleírás: A barátaiddal nehezített számháborút játszotok. Nem elég, hogy leolvasod a fejükre írt számokat, mindezt növekvő sorrendben kell tenned. Igyekezz a lehető leggyorsabban sorba állítani őket!


DIVATSULI

Játékleírás: Helyezd el a színpadon a gyerekeket úgy, hogy a felsorolt összes szabálynak megfeleljen a sorrendjük! Ha elkészültél, kattints a zöld pipára!


BUNKER A FA TETEJÉN

Játékleírás: Figyeld meg a mérlegeket! Hasonlítsd össze a tárgyak súlyát! Kattints az alsó sávban az ábrák alapján legnehezebb tárgyra!


HOZZÁTARTOZÓ

Játékleírás: A következő feladatban el kell döntened, hogy a kiemelt szavakhoz mi tartozik.


FEKETE ÖZVEGY KÁRTYAJÁTÉK

Játékleírás (A játék további részletes leírását a Játékleírás linkre kattintva megtekintheted!)


OJELLO

Játékleírás: A kis zselé darabokon világító gömbök vannak. Két vágással, úgy kell elvágnunk a zselé darabokat, hogy minden darabon csak egy gömböcske legyen.


LOGIKAI GONDOLKODÁS

Játékleírás: Mi lehet a következő elem? Kattints a megfelelőre!


SUDOKU

Játékleírás: A játéknál adott egy kilenc oszlopból és kilenc sorból álló táblázat, amelyben néhány megadott egyszámjegyű szám szerepel. A játékban a cél az, hogy a lehető legrövidebb időn belül kitöltsd a sudoku táblázatot a hiányzó, 1-től 9-ig terjedő számokkal, oly módon, hogy semelyik sorban, oszlopban és vastag vonallal bekeretezett 3 x 3 - as négyzetben semelyik szám se ismétlődhessen.

Ez azt jelenti, hogy minden sorban, oszlopban és mind a kilenc 3 x 3 - as négyzetben csak az 1-től 9-ig (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9) terjedő számjegyek lehetnek.

TÖLTSD MEG A TEHERAUTÓT VÍZZEL!

Játékleírás: Ezt úgy tudod megtenni, hogy a ceruzával rajzolsz utat a víznek. Vigyázz! Amint felemeled a ceruzát a lapról, elindul a víz a csapból! Viszont ez nem jelenti azt, hogy ne tudnál még vonalakat húzni! Minden egyes cseppnek sikerül a tartályba folynia? 


AZ AMNÉZIÁS IGAZGATÓ

Játékleírás: Az igazgató egy bicikli baleset során amnéziás lett, és nem emlékszik az irodai széfjének a kódjára. Nagy bajban van, mert, mert mindjárt itt az érettségi napja, ám a feladatsorok a zárt széfben elrejtve. Segíts neki kitalálni a széfhez tartozó számkombinációt.


A BŰVÉSZ KÁRTYÁI

Játékleírás: Keress logikai kapcsolatot a kézben lévő kártya és az asztalon lévő kártyák között! Próbáld meg felismerni a szabályt! Vigyázz, mert időnként megváltozik a szabály!


MELYIK SZÓ HOVA ILLIK?

Játékleírás: Egészítsd ki a szöveget a hiányzó szavakkal! Melyik szó hova illik?


TÉRI GONDOLKODÁS, EGYEZÉS

Játékleírás: Húzd a fenti ábrákat a megfelelő helyre. Mely elemekből épülnek fel?


© 2021. OkosTóni 4032 Debrecen, Egyetem tér 1.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el