Gondolkodás
A játékok megnyitásához kattints az aláhúzott játékok nevére!
Játékleírás: Kínai játék. Az alap síkidomok mind egyetlen egy nagy négyzetből vannak kivágva (otthon is elkészíthető játék). A síkidomok felhasználásával kell kirakni a képet, melynek csak az árnyékát látjuk.
Játékleírás: A csöveket úgy kell egymáshoz illeszteni, hogy kapcsolódjanak egymáshoz (jó térlátást, térérzékelést igényel).
Játékleírás: Kattints a dobozokra egymás után, hogy kinyíljanak, majd fedezd fel a bennük lévő elemeket.
Játékleírás: Egyetlen egy vonallal kösd össze a pontokat
Játékleírás: Vágd le a gombokat a farmerdarabról, úgy, hogy egy se maradjon rajta. Ezt úgy teheted meg, hogy egyszerre minimum 2 gombot tudsz levágni, melyek egy vonalban helyezkednek el.
Játékleírás: Forgasd a vezetékek útját úgy, hogy áramhoz jusson a villanykörte.
Játékleírás: Menj végig a labirintuson úgy, hogy juss el minden szellemhez! Minden szellem egy rejtvény elé állít majd! Küzdd le az akadályokat! Látogasd meg az összes szellemet!
Játékleírás: Ebben a feladatban titkos ügynök leszel. Három küldetést kell teljesítened, hogy titkos ügynökké válhass a feladat végére. Kövesd a feladatban megjelenő utasításokat!
Játékleírás: Szállítsd a pizzákat, a velük megegyező színű házba. Tervezd meg jól az útvonalat, mert ha kifogy a tank, véget ér a játék! Minél több üzemanyagot spórolsz meg, annál több marad a következő szintre!
Játékleírás: Válaszd ki a felsorolt ábrák közül mit kapunk ha összeadjuk a két elemet!
Játékleírás: Keresd meg a dobozban található dolgokat a szobában!
Játékleírás: A játék elején négy darab korong van a táblán, két fehér és két fekete. A játékosnak meg kell próbálnia elkapni az ellenfél korongjait, és megfordítani a saját színeire. Ezt úgy lehet elérni, hogy vízszintes, függőleges vagy átlós korong sort készít, ahol a korongok körbeveszik a másik játékos korongjait. A körülvett ellenfél figuráit ezután elfogják, és a saját színére fordítják, növelve ezzel a táblán lévő korongok számát.
Játékleírás: A pontokat úgy kell elhelyezni, hogy a vonalak ne metsszék egymást.
Játékleírás: Húzd oda a szinonimát, amelyik szóhoz szerinted tartozik.
Játékleírás: Tologasd a köveket úgy, hogy kiszabadítsd a kulcsot!
Játékleírás: Kösd össze a pontokat, úgy, hogy a vonalak ne metszék egymást.
Játékleírás: A környékre új srác költözött - állítólag zseni. Minden helyi gyereket kihív egy fejszámolós matekversenyre, és sorra nyeri el kedvenc játékaikat. Ha legyőzöd, tiéd lehet minden eddig megnyert játéka. Lássuk, hogyan teljesítesz a gyakorló feladatokon!
Játékleírás: A barátaiddal nehezített számháborút játszotok. Nem elég, hogy leolvasod a fejükre írt számokat, mindezt növekvő sorrendben kell tenned. Igyekezz a lehető leggyorsabban sorba állítani őket!
Játékleírás: Helyezd el a színpadon a gyerekeket úgy, hogy a felsorolt összes szabálynak megfeleljen a sorrendjük! Ha elkészültél, kattints a zöld pipára!
Játékleírás: Figyeld meg a mérlegeket! Hasonlítsd össze a tárgyak súlyát! Kattints az alsó sávban az ábrák alapján legnehezebb tárgyra!
Játékleírás: A következő feladatban el kell döntened, hogy a kiemelt szavakhoz mi tartozik.
Játékleírás (A játék további részletes leírását a Játékleírás linkre kattintva megtekintheted!)
Játékleírás: A kis zselé darabokon világító gömbök vannak. Két vágással, úgy kell elvágnunk a zselé darabokat, hogy minden darabon csak egy gömböcske legyen.
Játékleírás: Mi lehet a következő elem? Kattints a megfelelőre!
Játékleírás: A játéknál adott egy kilenc oszlopból és kilenc sorból álló táblázat, amelyben néhány megadott egyszámjegyű szám szerepel. A játékban a cél az, hogy a lehető legrövidebb időn belül kitöltsd a sudoku táblázatot a hiányzó, 1-től 9-ig terjedő számokkal, oly módon, hogy semelyik sorban, oszlopban és vastag vonallal bekeretezett 3 x 3 - as négyzetben semelyik szám se ismétlődhessen.
TÖLTSD MEG A TEHERAUTÓT VÍZZEL!
Játékleírás: Ezt úgy tudod megtenni, hogy a ceruzával rajzolsz utat a víznek. Vigyázz! Amint felemeled a ceruzát a lapról, elindul a víz a csapból! Viszont ez nem jelenti azt, hogy ne tudnál még vonalakat húzni! Minden egyes cseppnek sikerül a tartályba folynia?
Játékleírás: Az igazgató egy bicikli baleset során amnéziás lett, és nem emlékszik az irodai széfjének a kódjára. Nagy bajban van, mert, mert mindjárt itt az érettségi napja, ám a feladatsorok a zárt széfben elrejtve. Segíts neki kitalálni a széfhez tartozó számkombinációt.
Játékleírás: Keress logikai kapcsolatot a kézben lévő kártya és az asztalon lévő kártyák között! Próbáld meg felismerni a szabályt! Vigyázz, mert időnként megváltozik a szabály!
Játékleírás: Egészítsd ki a szöveget a hiányzó szavakkal! Melyik szó hova illik?
Játékleírás: Húzd a fenti ábrákat a megfelelő helyre. Mely elemekből épülnek fel?